ნატალია ედიშერაშვილი

პროფესორი, განათლების მეცნიერებების მიმართულებით

ნატალია ედიშერაშვილი არის ნიუ ვიჟენ უნივერსიტეტის სრული პროფესორი. მისი ექსპერტიზა მოიცავს ეროვნული სასწავლო გეგმის რეფორმას, მასწავლებლის განვითარებასა და განათლების ტექნოლოგიებს. აქვს შემუშავებული ონლაინ პროფესიული კურსები და ხელოვნური ინტელექტის გამოყენებით ინსტრუმენტები სწავლა-სწავლების პროცესის გასაუმჯობესებლად.

მისი კვლევა ფოკუსირებულია თვითრეგულირებად სწავლაზე, სასწავლო პროცესში მოტივაციისა და ემოციების რეგულირებაზე განსაკუთრებით ონლაინ და შერეულ გარემოში. ნატალია თავის კვლევაში აქტიურად იყენებს ლიტერატურის მიმოხილვის სისტემატურ მეთოდებს.

ნატალიას აქვს სწავლების, ხელმძღვანელობისა და კვლევის დიდი საერთაშორისო გამოცდილება. მას უმუშავია ისეთ ქვეყნებში როგორიცაა აშშ, ნიდერლანდები, ბელგია და ესტონეთი. მას ასევე აქვს საგანმანათლებლო რეფორმებისა და პოლიტიკის მიმართულებით კონსულტირების და თანამშრომლობის მდიდარი გამოცდილება ცნობილ საერთაშორისო ორგანიზაციებთან. ამჟამად ის ასევე არის ტარტუს უნივერსიტეტის უფროსი მკვლევარი, და ჩართულია გავლენიან საგანმანათლებლო კვლევებში და საერთაშორისო პროექტებში.

პუბლიკაციები

  • Edisherashvili, N., Saks, K., Pedaste, M., & Leije, A., (in Process). Supporting Self-Regulated Learning inDistance Learning Contexts at Higher Education Level: Systematic Literature Review. Frontiers.
  • Communicative Language Teaching in Georgia: From Theory to Practice (online version of the book available at: https://www.lotpublications.nl/communicative-language-teaching-in-georgia-communicative-language-teaching-in-georgia-from-theory-to-practice)
  • Technology as a Tool Towards Educational Reform: Implementing Communicative Language Teaching in Georgia (online version of the article available at: https://openaccess.leidenuniv.nl/bitstream /handle/ 1887/21911 /technology.pdf?sequence=1
  • The main Principles of Assessment Rubrics online version available at http://mastsavlebeli.ge/?p=13937. 2018
  • The importance of assessment rubrics for the process of instruction. Online version available at http://mastsavlebeli.ge/?p=11982. 2018