
პროფესორი, განათლების მეცნიერებების მიმართულებით
ნატალია ედიშერაშვილი არის ნიუ ვიჟენ უნივერსიტეტის სრული პროფესორი. მისი ექსპერტიზა მოიცავს ეროვნული სასწავლო გეგმის რეფორმას, მასწავლებლის განვითარებასა და განათლების ტექნოლოგიებს. აქვს შემუშავებული ონლაინ პროფესიული კურსები და ხელოვნური ინტელექტის გამოყენებით ინსტრუმენტები სწავლა-სწავლების პროცესის გასაუმჯობესებლად.
მისი კვლევა ფოკუსირებულია თვითრეგულირებად სწავლაზე, სასწავლო პროცესში მოტივაციისა და ემოციების რეგულირებაზე განსაკუთრებით ონლაინ და შერეულ გარემოში. ნატალია თავის კვლევაში აქტიურად იყენებს ლიტერატურის მიმოხილვის სისტემატურ მეთოდებს.
ნატალიას აქვს სწავლების, ხელმძღვანელობისა და კვლევის დიდი საერთაშორისო გამოცდილება. მას უმუშავია ისეთ ქვეყნებში როგორიცაა აშშ, ნიდერლანდები, ბელგია და ესტონეთი. მას ასევე აქვს საგანმანათლებლო რეფორმებისა და პოლიტიკის მიმართულებით კონსულტირების და თანამშრომლობის მდიდარი გამოცდილება ცნობილ საერთაშორისო ორგანიზაციებთან. ამჟამად ის ასევე არის ტარტუს უნივერსიტეტის უფროსი მკვლევარი, და ჩართულია გავლენიან საგანმანათლებლო კვლევებში და საერთაშორისო პროექტებში.
პუბლიკაციები
●Edisherashvili, N., Saks, K., Kallas, K., Pedaste, M., & Leijen, Ä. (In press). Emotions matter—Targeting adult learners' achievement emotions in online instructional settings: Systematic literature review. British Educational Research Journal.
●Edisherashvili, N., Saks, K., Kallas, K., Pedaste, M., & Leijen, Ä. (In press). Systematic insights for fostering achievement emotions in online learning. In M. Pedaste & Ä. Leijen (Eds.). (In press). The Routledge International Handbook of Learning and Instruction in University Education.
●Edisherashvili, N., Puusepp, M., Kasemets, M., Kalmus, V., Pedaste, M., Tiihonen, S., Irani, F., & Tomczyk, Ł. (In Press).
Unlocking effective evaluations: Lessons from media literacy and digital skills intervention studies in Estonia, Finland, and Poland. Journal of Media Literacy Education.
●Mazzocchi, P., Agahi, O., Beilmann, M., Bettencourt, L., Brazienė, R., Edisherashvili, N., & Yurukov, B. (2024). Subjective well‐being of NEETs and employability: A study of non‐urban youths in Spain, Italy, and Portugal. Politics and Governance, 12.
●Rocca, A., Agahi, O., Beilmann, M., Bettencourt, L., Edisherashvili, N., Marta, E., & Simões, F. (2024). NEETs and youth guarantee registration: Examining the link to past undeclared work. Politics and Governance, 12.
●Vissenberg, J., Puusepp, M., Edisherashvili, N., Tomczyk, Ł., Opozda-Suder, S., Sepielak, D., & d'Haenens, L. (2023). Report on the results of a systematic review of the individual and social differentiating factors and outcomes of media literacy and digital skills.
●Leijen, Ä., Pedaste, M., & Edisherashvili, N. (2023). The Role of Teacher Professional Standards for Initial Teacher Education and Continuous Professional Development: The Case of Estonia. In Approaches to Teaching and Teacher Education: ISATT 40th Anniversary Yearbook (pp. 73-85). Emerald Publishing.
●Edisherashvili, N., Saks, K., Pedaste, M., & Leijen, A., (2022). Supporting Self-Regulated Learning in Distance Learning Contexts at Higher Education Level: Systematic Literature Review. Frontiers in Psychology. https://doi.org/10.3389/fpsyg.2021.792422.
●Edisherashvili, N. (2014). Communicative Language Teaching in Georgia: From Theory to Practice (online version of the book available at: https://www.lotpublications.nl/communicative-language-
teaching-in-georgia-communicative-language-teaching-in-georgia-from-theory-to-practice).
●Edisherashvili, N & Smackman, D. (2012). Technology as a Tool towards Educational Reform: Implementing Communicative Language Teaching in Georgia (online version of the article available at:
https://scholarlypublications.universiteitleiden.nl/handle/1887/21911.
●Khundzakishvilim M., Bever, S. (2018). Formative Assessment and Differentiated Instruction. (Edit/consult work: Edisherashvili, N.).
●Edisherashvili, N. (2018). The main Principles of Assessment Rubrics. Online version available at: http://mastsavlebeli.ge/?p=13937.
●Edisherashvili, N. (2018). The importance of assessment rubrics for the process of instruction. Online version available at
http://mastsavlebeli.ge/?p=11982